måndag 10 augusti 2009

Robert Pattinson OK! intervju

Hejsan :D

Nu blir det lite Robert Pattinson, han gjorde en intervju med OK! Magazine.
Det blir 9 frågor så här kommer dom ;)

OK!: Hade du någon aning om vad som väntade dig när du skrev upp dig för rollen?

Robert:
Inte en chans!
Jag läste manuset och jag visste knappt att det fanns böcker också.
Det ända skälet till att jag gick på audition var för att träffa Kristen, jag hade precis sett Into The Wild.


OK!: Säger du att du var lite kär i henne?
Robert: Självklart! Nej, vi är bara bra vänner.

OK!: Men där har varit många rykten kring er…
Robert: Jag vet- men ärligt talat är vi bara vänner.

OK!: Har du en flickvän?
Robert:
Nej,nej! Jag är ung, fri och singel!

OK!: Vad tittar du efter i en kvinna?
Robert:
Jag gillar människor som är framåt.
Jösses, jag vet inte.
Jag gillar starka kvinnor, äsch jag vet inte jag tar det jag får.


OK!: Vad är den svåraste delen att spela Edward Cullen?
Robert:
Antagligen att se skrämmande ut samtidigt som du ska se snygg ut.

OK!: Oroar du dig för att du kanske alltid blir castad som en heart-throb?
Robert:
Jag är förvånad över hur saker och ting har fungerat som det har, jag tänker hela tiden att jag inte är rätt person för at spela denna ty av roll.

OK!: Om du skulle leva för evigt som Edward Cullen, vad skulle du göra då?
Robert:
Förmodligen att lära mig tala franska.
Eller skulle jag kanske tillbringa tre veckor utan sömn för att spela piano.
Du skulle bli riktigt bra på en massa saker eftersom du har så mycket tid.


OK!: Ni har sagt att Edward är lite besatt- är du förvånad över att tjejer tycker att Edward är den mest perfekta pojkvännen någonsin?
Robert:
Det är konstigt, men tjejer verkar gilla det.
Att vara en kille så tittar du på tjejen och tänker, varför är hon med den killen?
Så är det nästan alltid, de trevliga killarna kommer sist.


Jag tycker detta var en intressant intervju med Robert och han sa många kloka saker.
Vi verkar dela ett intresse jag gillar nämligen också att spela piano ^^
Ung, fri och singel tycker jag var ett nytt citat och jag gillade det, och nu kan alla läsa att Robert avfärdar alla rykten om honom och Kristen :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar