tisdag 14 juli 2009

Vem är jag?

Hejsan :)

Nu tänkte jag att det skulle bli ett inlägg om vem jag är, jag har nämligen en till blogg och där vet dom flesta lite om vem jag är.
Men nu när jag finns här på blogspot.com så tänkte jag att det kunde vara bra för er att veta vem jag är, så här kommer lite snabb info ;)

Vem är jag?
Jag är en oftast mycket glad person, jag försöker att sprida glädje runt om kring mig till mina vänner :)
Jag antar att det är endel av min karma(hehe).
Försöker att vara duktig i skolan även om det oftast suger att slita ut sig.
Vissa dagar känns det bara för mycket med allt och då kan jag njuta av att ta en bra bok (Twilight serien) eller att krypa ner i soffan framför ett bra tv program eller en bra film.
Sedan inser man att man måste tillbaka till det riktiga livet.
Så kort om mig, jag är en ganska kort, sprallig och glad person!
Vad gillar jag?
Som ni förstår älskar jag hela Twilight karusellen och har totalt dragits in i det hela!
Och jag gillar det :)
När jag inte gör läxor eller har något annat för mig gillar jag att rita/skissa/teckna, spela piano och lyssna på musik.
Ja och så gillar jag ju att blogga.
Jag glömde nästan en av de viktigaste sakerna, jag älskar att umgås och hitta på roliga saker tillsammans med mina underbara vänner!
De betyder väldigt mycket för mig ;D

Ja det var lite kort om mig och vad jag tycker om, jag hoppas att denna bloggen är något som ni gillar, ännu ser den inte mycket ut för världen men det kommer mer sen.


Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar